Tuesday, 14 Aug 2018, 5:15 PM
Welcome Guest

[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
Forum moderator: Grymm, RYU, AEON  
SDSU Brawlers » General » Events » Hey guys (Sup)
Hey guys
MAFIADate: Thursday, 03 Jun 2010, 4:11 PM | Message # 31
Brawler
Group: Users
Messages: 89
Reputation: 0
Status: Offline
Do you need another TV? I can go now

Added (03 Jun 2010, 4:11 PM)
---------------------------------------------

Quote (Zeke)
What do you guys wanna do for food?

I'm thinking we should get pizza and chicken from Pizza hut.

BTW, do you have a Texas Hold'em poker table? I got chips and cards to play with.

 
ZekeDate: Thursday, 03 Jun 2010, 6:33 PM | Message # 32
Veteran
Group: Users
Messages: 118
Reputation: 0
Status: Offline
SK, yes, you should TOTALLY COME.

Daniel, you can totally come early. Camaman and Gameophile and a few others are gonna be there already.

Mafia, Pizza is kinda way over done and shyt. I think we are doing hot dogs, chips, and Smores.. Considering I already bought 96 Hebrew National hot dogs. And no I don't have a poker table.. I have a table but I think we are putting a hell of a lot of TVs and stuff on. D:

 
MAFIADate: Thursday, 03 Jun 2010, 7:10 PM | Message # 33
Brawler
Group: Users
Messages: 89
Reputation: 0
Status: Offline
I'll bring some chips and soda
 
ZekeDate: Thursday, 03 Jun 2010, 9:53 PM | Message # 34
Veteran
Group: Users
Messages: 118
Reputation: 0
Status: Offline
I have 3 tables for TVs and inside stuff yo. I think..

If anyone has the space/want to bring one more that would probably be great.

Added (03 Jun 2010, 9:53 PM)
---------------------------------------------
People need to bring WIIs and TVs btw!

 
MAEDate: Friday, 04 Jun 2010, 11:31 PM | Message # 35
Top-tier
Group: Administrators
Messages: 92
Reputation: 0
Status: Offline
i dnt wanna make a penis cake... i feel like i might make bad impression with ur family and everyone else soooo
ittl be a surprise but ya its in ur house lol
 
RAWRDate: Saturday, 05 Jun 2010, 10:04 AM | Message # 36
3-Stocker
Group: Users
Messages: 126
Reputation: 64
Status: Offline
I'm pretty sure I'll be able to show up.

If it starts at 6 I think I can do it.

You'd all be able to see my spectacular haircut with matching one-sided sunburn on my forehead XP

Added (05 Jun 2010, 10:04 Am)
---------------------------------------------
I could bring a TV, but I don't know how late I can stay. Could my gf come along? You met her at Mafia's party Zeke.


 
AEONDate: Sunday, 06 Jun 2010, 3:36 AM | Message # 37
3-Stocker
Group: Administrators
Messages: 133
Reputation: -998
Status: Offline
Old news

 
RAWRDate: Sunday, 06 Jun 2010, 11:58 AM | Message # 38
3-Stocker
Group: Users
Messages: 126
Reputation: 64
Status: Offline
What a...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
. ..
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
FRIEND!


 
GrymmDate: Sunday, 06 Jun 2010, 12:22 PM | Message # 39
Administrator
Group: Administrators
Messages: 321
Reputation: 100
Status: Offline
*CENSORED* for the first time in his life. Such *CENSORED* tsk tsk cake


 
ZekeDate: Sunday, 06 Jun 2010, 6:13 PM | Message # 40
Veteran
Group: Users
Messages: 118
Reputation: 0
Status: Offline
Robbie delete that shit.

Anyone who wasn't there shouldn't get to know.

Added (06 Jun 2010, 6:13 PM)
---------------------------------------------
On a more serious note, please spare my feelings and let me know how you thought the party/bon fire/everything was! Feedback would be greatly appreciated and stoof! =]

 
GrymmDate: Sunday, 06 Jun 2010, 7:16 PM | Message # 41
Administrator
Group: Administrators
Messages: 321
Reputation: 100
Status: Offline
lets do it again


 
ZekeDate: Sunday, 06 Jun 2010, 8:55 PM | Message # 42
Veteran
Group: Users
Messages: 118
Reputation: 0
Status: Offline
Really? Cause we can do it again at my house, just I don't think my LA friends will be able to come. =P
But I'm totally down to do it again.

Lets just do maybe before the end of June? I kinda am not gonna be here in July at all and some of August.

 
RAWRDate: Tuesday, 08 Jun 2010, 6:32 PM | Message # 43
3-Stocker
Group: Users
Messages: 126
Reputation: 64
Status: Offline
Let's Do It.

I wanna be, the very best.
Like no one ever was... ever was...
To catch em is my real test...
To train them is my cause!
My whole life has lead to this
Its time to test my skillz...
I know I just can't miss, gonna show the world...
Born to be a winner! (Johto!)
Born to be a champion!!
Born to be a winner!
Born to be the very best... (Pokemon Johto!)
Born to be a winner!
POKEMON!

Added (08 Jun 2010, 6:32 PM)
---------------------------------------------
Look... I honestly have nothing better to do...


 
RYUDate: Wednesday, 09 Jun 2010, 0:46 AM | Message # 44
Top-tier
Group: Moderators
Messages: 96
Reputation: 0
Status: Offline
man alex.... if you got nothing to do... drive to la. hang with me fool
 
RAWRDate: Wednesday, 09 Jun 2010, 11:45 AM | Message # 45
3-Stocker
Group: Users
Messages: 126
Reputation: 64
Status: Offline
If only LA wasn't like a 2 hour drive... But I would if I can achieve some time and money XD

 
SDSU Brawlers » General » Events » Hey guys (Sup)
Search: